Martijn
Beginner
Try to keep the number of your landings equal to the number of your starts!
|
Post by Martijn on Nov 2, 2004 17:41:17 GMT 1
Mmmh, echt gezellig hier! Een schot in de roos dit forum!!! Groetjes
|
|
|
Post by Ebelien on Nov 6, 2004 22:32:37 GMT 1
Hoera, een nieuw forum (thumbs up) Ziet er goed uit en weer een hele verbetering. Complimenten! En wat kun je hier veel mee zeg. FF uitprobere
[glow=red,2,300]Gloeiende gloeiende ..[/glow] [shadow=purple,left,300]Noordooster wind ... ach daar is wel mee te vliegen [/shadow] Leuuuuk ;D
Greetz,[glow=blue,2,300]Ebelien[/glow]
|
|
Patrick
Beginner
Bestuurslid T.R.M.C.
|
Post by Patrick on Nov 12, 2004 23:18:42 GMT 1
Ik vindt het wel erg stil op ons forum? ??
|
|
|
Post by Richard on Nov 14, 2004 8:55:21 GMT 1
Inderdaad... Het forum begon hoopvol, maar binnen twee weken "kijkt" iedereen alleen maar, en schrijft er niets bij. Erg jammer.
|
|
Patrick
Beginner
Bestuurslid T.R.M.C.
|
Post by Patrick on Nov 17, 2004 15:31:02 GMT 1
Wakker worden,graag een meer gebruikers die wat te melden hebben. ;D
|
|
|
Post by Danny on Nov 18, 2004 9:48:22 GMT 1
Hey hallo nou dan zal ik ook maar eens een keer wat schrijven.Druk druk he. Zondag nog een lekker kopje koffie drinken op de club? Want echt vliegweer zit er volgens mij niet aan te komen . Tot dan groetjes Danny.
|
|
|
Post by Richard on Nov 23, 2004 18:36:32 GMT 1
Hmmm, grappig... Die Christen Eagle van Robbe is een neuheit van 2004, maar hij is volgens de laatste berichten pas leverbaar half januari 2005.
|
|
|
Post by Foutje on Dec 15, 2004 19:30:15 GMT 1
Als je bij de mededelingen wilt kijken mag dat niet, ik zie geen mogelijkheid om ergen hiervoor een wachtwoord in te vullen.
----- An Error Has Occurred! You are not allowed to access this board. -----
Cya
|
|
Paul
Beginner
Clear skies!
|
Post by Paul on Dec 15, 2004 19:32:01 GMT 1
ahum deze guest ben ik dus,...
Paul c
|
|
|
Post by Marcel on Dec 16, 2004 21:29:57 GMT 1
Paul, was jij niet ingelogd dan? Je moet je eerst inloggen, en vervolgens het wachtwoord van de normale site (voor leden) invoeren. Ik heb net nog even gekeken, en kom er zonder problemen in dus....
Groetjes Marcel
|
|
Paul
Beginner
Clear skies!
|
Post by Paul on Dec 18, 2004 10:06:17 GMT 1
He grappig, nu lukt het wel... Zeker een unix bak waar het forum op draaid, met windows heb ik nooooooit zulke problemen Maar goed, ik heb het gelezen, en er stond niets nieuws... CU ! Paul
|
|
|
Post by Ebelien on Dec 23, 2004 15:04:03 GMT 1
Klopt! Als ik hier met Internet Explorer inlog moet ik mezelf eerst aanmelden bij 'login'. Maar kom ik hier met Firefox (jaaa, ik ook), dan ben ik automatisch ingelogd. Wel een beetje windows-onvriendelijk. En er is niks mis met windows onvriendelijk zijn, maar het is wat lastig inloggen. Groetjes, Ebelien Ps.[glow=red,2,300] Fijne Feestdagen Iedereen ![/glow]
|
|
|
Post by Richard on Jan 7, 2005 15:07:57 GMT 1
Heb geen problemen, zowel niet in FireFox, als in Flinternet Exploder. Anyway iedereen die ik zondag niet tegenkom alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar natuurlijk. Een plaatje, gewoon voor de verandering en het kleurverschil in het forum... Happy landings.
|
|
|
Post by Ebelien on Jan 20, 2005 10:06:37 GMT 1
Als ik 'Always stay logged in' aanvink, ben ik echt niet always ingelogd.. Hmm nou ja dan zullen het wel weer 'de instellingen' zijn.
Trouwens Richard succes met je heropleiding / re-tuning / omturning / .. Type conversion! ..dat was 'm. ;D
Groetjes, Ebelien
|
|
|
Post by Richard on Jan 21, 2005 4:55:24 GMT 1
Hmmm, het een en ander gebeurd meestal als je Microsuf Internet Expleurer gebruikt... Maarre 04:07am? Stond je klok niet goed, of ben je echt uit bed gevallen? Anyway, groeten... deze keer maar weer eens uit Gotheburg, Zweden.
Richard
|
|