|
Post by Richard on Nov 28, 2004 22:27:13 GMT 1
Hoewel het schijnbaar is uitgeroepen tot speelgoed van het jaar, lijkt het ons toch niet verstandig om dit apparaat aan te schaffen.
Er zijn mensen die zo'n ding ombouwen naar een 4-kan fixed pitchheli. Dan wordt het natuurlijk wat bestuurbaarder. Zie het verhaal op modelbouwforum.nl
De links staan in dezelfde thread in het hoofdstuk "Beginners Modelvliegen"
30 November komt er een consumentenprogramma op televisie, waar dit stuk speelgoed aan bod komt.
|
|
|
Post by Steven on Jan 5, 2005 13:36:16 GMT 1
Mooi als het leven is heeft onze voorzitter zo'n ding gekocht en,toen ik arriveerde op ons veld was ik als zeer gewaardeerde helipiloot gelijk aan de beurt. Zelfs bij de kassa in de speelgoedwinkel moet je langer wachten. De overige heren hebben mijn gewaagde vluchten getimed en 11 seconden until crash was het resultaat. Gelukkig is de skywatcher stevig genoeg om vele crachlandingen te overleven. Volgens de geleerden van de Knvvl boek je al direct meer resultaat als je de accu met een professionele lader oplaadt, dus Wim zeg maar wanneer....... Of heb je hem al omgebouwd tot 4 kanaals?
Ik heb ondertussen een Ikarus piccolo fun besteld, Ik hoop dat ie zo in de lente te bewonderen zal zijn. O ja, de Fun piccolo kost kaal E49,00 en is al door duizenden getest en very FUN bevonden.
|
|
|
Post by Marcel on Jan 5, 2005 22:29:26 GMT 1
Ja, lijkt me een uitdaging ja! ;D Wanneer gaan we weer een poging doen? En anders als laatste redtmiddel.... de electrolier!
Maar wat ik begrepen had van onze voorzitter, was de heckrotormotor (mooi scrabblewoord) al doorgebrand dus...
Groetjes Marcel
|
|
|
Post by Richard on Jan 6, 2005 11:33:50 GMT 1
Hehe, laten we dan eerst maar even rustig beginnen met de rubberlier... richting de muur van een shelter, s.v.p.
|
|
Paul
Beginner
Clear skies!
|
Post by Paul on Jan 6, 2005 15:25:37 GMT 1
Bij Bart Smit geven ze gewoon je geld terug --> dat is het beste volgens mij ;D
|
|