|
Post by Richard on Dec 11, 2004 21:26:39 GMT 1
Ik zou graag eens jullie input hierover willen weten... Het gaat hier dus over de vliegvaardigheid van onze instructeurs.
|
|
|
Post by Steven on Jan 6, 2005 17:28:13 GMT 1
"t zal slecht tot niet uitvoerbaar zijn , maar ik stel voor dat er ook naar vlieguren gekeken wordt. Ik denk wel dat je moet opletten of dit allemaal niet remmend werkt op het al dan aannemen of houden van de instructeurs-status. Meaning: als je loggings zou moeten bijhouden of je zou periodiek een extra examen moeten afleggen dan zou het wel eens kunnen zijn dat niemand meer instructeur wil zijn en geef toe, er zijn er al niet zoveel van..........
greetz
|
|
|
Post by Richard on Jan 6, 2005 17:36:16 GMT 1
Ik zit ook eigenlijk meer aan zo'n "opfriscursus" te denken. Dan kunnen we er nog wat leuks mee doen, en kun je er misschien nog wat van leren.
Naar vlieguren kijken? Weet ik niet of dat nu zo'n effect heeft. sommige mensen komen maar weinig, maar dat zie je niet aan hun vliegen. Anderen daarintegen zien we wekelijks op de club, maar dan hoor je van anderen bijvoorbeeld de volgende opmerking :
"Als hij vliegt, ga ik altijd in het clubhuis koffiedrinken, veel veiliger!"...
Kan ook niet de bedoeling zijn...
|
|
|
Post by Arnold on Sept 12, 2005 17:15:05 GMT 1
en wat zal die opfriscursus inhouden??? klantvriendelijkheid? omgang met moeilijk handelbare personen?? want dat komt er eigenlijk ook wel bij kijken... er zijn personen die moeilijk iets van een ander willen aannemen (leering-instructeur) en waar door er een wat negatieve spanning ontstaat tussen de 2.....
|
|
|
Post by Arnold on Sept 16, 2005 20:55:03 GMT 1
Is er misshien nog een lijst met de officieƫle instructeurslijst? in het clubgebouw hangt volgens mij nog een heeeeeeeele ouwe...
|
|
|
Post by Richard on Sept 18, 2005 10:33:33 GMT 1
Nee, er is geen "nieuwe" lijst. Officieel is dus iedereen op die lijst (nog steeds) instructeur. Het is de bedoeling dat daar in de nabije toekomst echt verandering in komt.
|
|
|
Post by Administrator on Feb 10, 2007 8:43:15 GMT 1
De KNVvL stuurt binnenkort voor iedereen schijnbaar nieuwe brevetten op, waarbij ook de jury/instructeur/examinator gegevens in aangebracht zijn. Die moeten we dan maar eens rustig gaan bekijken wie nou nog wat is en doet...
|
|