Paul
Beginner
Clear skies!
|
Post by Paul on Dec 16, 2004 19:50:55 GMT 1
Volg hier de vorderingen van de P51. fabrikant: Top flite Model: P51 mustang No. 473275 "never miss" span. 1.65 / lengte: 1.44 Motor 17,2cc Saito Fa 100 Gewicht 4,5kg (hopen we) Stadium: romp is klaar, vleugels 90% Retracks, besturing en motor nog inbouwen. Vleugel nog spuiten, schuren, lakken. romp alleen nog lakken. Let maar niet op de rotzooi!!! ;D Nog maar even werk paul
|
|
|
Post by Marcel on Dec 16, 2004 21:26:12 GMT 1
Maar wat is de streefdatum om hem in te vliegen??
En je weet het... Als je problemen of vragen hebt met bouwen, even een mailtje naar: [glow=red,2,300]informatieavond@trmc.nl[/glow]
Groetjes Marcel
|
|
Paul
Beginner
Clear skies!
|
Post by Paul on Dec 16, 2004 22:30:03 GMT 1
Streefdatum is opening vliegseizoen 2005.
Ik ga eens in de agenda van komende week kijken, want ik heb een retrack vraag denk ik....
Paul.
|
|
Paul
Beginner
Clear skies!
|
Post by Paul on Dec 22, 2004 16:56:49 GMT 1
ivm de feestdagen zal het wel volgend jaar worden voor we weer een bouwavond hebben... Eerst de kerststol en oliebollen! En het [glow=red,2,300]vuurwerk[/glow] niet te vergeten!
MZZL!
|
|
|
Post by Marcel on Dec 22, 2004 23:11:48 GMT 1
Ha Paul,
Nee, dat hoeft niet... we hebben de week tussen kerst en oud/nieuw ook nog. Dus gewoon aanmelden, en we prikken wel een datum.
Groetjes Marcel
|
|
Paul
Beginner
Clear skies!
|
Post by Paul on Dec 23, 2004 13:04:00 GMT 1
Ok, dan zullen we dat wel gaan doen.
Paul
|
|
Paul
Beginner
Clear skies!
|
Post by Paul on Jan 5, 2005 16:11:40 GMT 1
We hebben nu alle onderdelen voor het landingsgestel. De 12 Volt compressor bij Conrad voor nog geen tientje! Nu alleen de airvalve nog...
Blijkt overal de air valve uitverkocht te zijn, en voor heel veel euro's te bestellen, kom ik bij mijn favoriete shop in Almelo, ligt hij daar gewoon! En voor een schappelijk prijsje ook nog! Niets dan lof voor de local shop AHT!
Paul. ;D Vanavond het systeem onder druk zetten en testen of alles goed werkt!
|
|
Paul
Beginner
Clear skies!
|
Post by Paul on Jan 6, 2005 15:29:07 GMT 1
ff onder druk zetten is niet zo slim, aangezien ik beperkt luchtslang heb, en dus beter eerst de spullen kan inbouwen zodat ik weet waar alles komt, en dus afgepast de slang op maat kan maken. e.e.a. is mij ondertussen al iets duidelijker, echter houd ik nog een hand vol onderdelen over... Eerst maar eens inbouwen dus. Paul
|
|
Paul
Beginner
Clear skies!
|
Post by Paul on Jan 11, 2005 20:49:08 GMT 1
Ik ben weer blij! De hand vol onderdelen zijn wel degelijk noodzakelijk! Toen ik in een lokale modelshop om de vul ventiel voor robart vroeg, kreeg ik een zakje met daarin exact de zelfde onderdelen die ik al had! e.e.a. bekeken volgens bijgeleverd schema, en nu is het mij volkomen duidelijk. Thuis direct de spullen volgens schema aangesloten, en helaas, mijn vul ventiel lekte lucht... Door deze sluiting vol te gieten met secondenlijm, en daarna in te pakken met 2 componenten epoxy is nu het ventiel luchtdicht. Bouwen maar! ;D
|
|
|
Post by Richard on Mar 11, 2005 11:44:16 GMT 1
Hey Paul...
Er is denk ik een probleempje met je avatar. Link weg, of plaatje weg?
|
|
|
Post by ty on Sept 1, 2007 18:30:49 GMT 1
Streefdatum is opening vliegseizoen 2005. Ik ga eens in de agenda van komende week kijken, want ik heb een retrack vraag denk ik.... Paul.
|
|