|
Post by Richard on May 8, 2005 17:36:07 GMT 1
Hey, Nog voor het Wasserkuppe weekeinde heb ik dinsdag 3 Mei nog eventjes mijn oude nieuwe Ultimate ingevlogen. De nieuwe Saito FA-100 draait als een zonnetje, en over de nieuwe kleuren zullen we het dan maar niet beginnen...
|
|
|
Post by Arnold on Sept 12, 2005 17:11:21 GMT 1
maareuhh.... wat doet Sixofdiamonds op een ElTomato?
|
|
|
Post by Richard on Sept 13, 2005 10:44:16 GMT 1
Is toch een leuk stickertje? Zag er leuk uit, dus heb ik het er maar op geplakt. That's all. Heb deze thread ook maar verplaatst naar de projecten. Daar hooort het eigenlijk thuis.
Inmiddels heb ik, na de PHiB dag, mijn motor weer goed vast moeten zetten, die komt niet meer van zijn plaats.
Uitslagen op het hoogteroer blijken niet groot genoeg, en niet snel genoeg te zijn om te kunnen hoveren. De motor is dan ook wat aan de kleine kant. Maar voor het "normale" kunstvliegen is het wel genoeg.
Enne, Arnie... Wanneer kom jij dan weer met je Ultimate? Je had toch ook zo'n mooi apparaat. Wit met wat zwarte lijntjes/lettertjes, als ik me niet vergis.
|
|
|
Post by Arnold on Sept 13, 2005 11:37:49 GMT 1
klopt.... hangt aan een balk in de berging... na die niet al te lekkere landing met de prop net verkeerd... d'r wordt wel aan gewerkt.. maar eigenlijk wil ik een nieuwe, aldan niet de ARF uitvoering met epoxy motorkap... maar het kost hier in NL een fortuin.....
|
|
|
Post by Administrator on Sept 13, 2005 15:01:08 GMT 1
We zijn hem in SolidWorks aan het zetten, dus dan kan deze mettertijd onder het CNC freeskonijn.
|
|
|
Post by Arnold on Sept 14, 2005 8:53:45 GMT 1
aha....
|
|
|
Post by Arnold on Sept 28, 2005 8:01:55 GMT 1
ik heb de tekeningen als Tif-formaat.... interesse?
|
|