|
Post by Arnold on Sept 16, 2005 20:39:43 GMT 1
Wie kan me helpen aan de bouw tekening van de vleugels van de Robbe Rofly..... rompje heb ik nog liggen met styropoor vleugels (loodzwaar en in hammerite blauw! )... maar wil het eigenlijk weer redelijk orgineel maken en vliegklaar maken voor m'n wederhelft..... kan Ans het ook eens leren....
|
|
|
Post by Richard on Sept 18, 2005 10:26:45 GMT 1
Hey Arnie,
Als je de originele tip- en wortelprofiel nog hebt, en de spanwijdte, kunnen we wel een ribbenvleugeltje bouwen. Marcel heeft nog wel een origineel, waarvan we de bouwwijze kunnen bepalen.
Ps. dit is meer een thread voor de "Projecten" categorie. Zou je hem daarnaartoe willen verplaatsen? Mocht dat niet lukken, wil ik het wel voor je doen.
|
|
|
Post by Arnold on Sept 19, 2005 11:41:06 GMT 1
mij lukt het niet om deze thread te verplaatsen naar "projecten" heb ik wel genoeg rechten hiervoor???
|
|
|
Post by Marcel on Sept 19, 2005 21:17:58 GMT 1
Heb hem ff voor je verplaatst Groetjes Marcel
|
|
|
Post by Richard on Sept 20, 2005 8:30:57 GMT 1
[glow=green,2,300]Hey Arnold,[/glow]
Je kon je thread niet verplaaten omdat je geen moderator was in de categorie Zweefvliegen.
Je hebt altijd meer rechten als je in een categorie moderator bent. De "Position" label van je account heeft eigenlijk, net als de gekleurde sterretjes alleen weer hoeveel je post op het forum.
Dit was dus nu wel een beetje "Off Topic", maar wel wat nuttige info.
T.a.v. Rofly : geef even wat informatie erover.
|
|