|
Post by Arnold on Sept 20, 2005 13:16:31 GMT 1
Zoals sommige mensen weten hebben we destijds enkele AT6-en tegelijk ingekocht. De meeste vliegen al, maar die van mij ligt nog gedeeltelijk in de doos... Ik was toen al begonnen met de stabilo, maar meer niet... deze week heb ik maar weer besloten om hem weer tevoorschijn te halen en verder gaan met de bouw.... bouwlocatie is ook al geregeld... bij m'n ouwe heer....op m'n ouwe zolderkamertje.
Ik zal tijdens de bouw wat foto's maken en proberen hier te posten.
qua kleurschema heb ik enkele ideeën. - Zero lookalike (Filmzero) - AeroShell Aerobatic team (amerikanen) - Redbull (Duits Aerobatic team) - KLu kleuren
Heeft iemand nog ideeën/links voor kleurschema's?
|
|
|
Post by Arnold on Sept 20, 2005 23:16:41 GMT 1
nou ff een update.... ff alles opgezocht...althans bijna.... wat is er nu... ik mis m'n richtingsroer en kielvlak..... compleet met tekening....... handleiding miste ik ook. Dat krijg je dus als je het meer als 5 jaar laat liggen en gaat verhuizen en de modelvliegtuigen(& Kits) verhuizen niet mee...... kan iemand mij helpen aan de tekening waar de kielvlak en richtingsroer op staan? ik kan zelf wel een kopie maken op m'n werk....
|
|
|
Post by Richard on Sept 21, 2005 9:55:10 GMT 1
Hey Arnold,
Kom maar langs, heb alles nog wel liggen. òòk een bouwbeschrijving, als het goed is, want die heb ik laatst nog ergens zien slingeren, maar die moet ik opzoeken.
Richard
|
|
|
Post by Arnold on Sept 21, 2005 21:27:00 GMT 1
hey Rizzle.... ik heb de handleiding al gedownload via www.top-flite.com nu alleen de onderdelen (afmetingen) van het kielvlak en roer.... vanavond ff rustig de manual door genomen en ga morgen avond de start maken met de bouw van de vleugels..... nog tips? hints of suggesties?
|
|
|
Post by Richard on Sept 27, 2005 15:40:31 GMT 1
Had je al retracts op het oog? Zo ja, de vleugel kan nogal wat versteviging gebruiken op de plaats waar de retracts komen. Mooi strak en simpel kleurenschema. Deze is van het Cavanaugh Flight Museum. Of wou je wat meer militair, zoals deze : Als "echte" uitdaging mag wel deze all-metallic versie zijn, ook wel cool :
|
|
|
Post by Arnold on Sept 27, 2005 22:57:44 GMT 1
Retracts had ik toen al gelijk gekocht... zijn de zelfde als die van Peez.... die chrome look/polished Alloy look is wel tof....
|
|