|
Post by Micha on May 6, 2007 15:35:12 GMT 1
hoi, op www.romafiramodelbouw.nl wordt een J3 Piper Cub Electro RTF 3-kanaals set aangeboden voor €89. Volgens de advertentie zit alles erbij dus zou ik direct na het opladen van de batterij de lucht in kunnen. Alleen ben ik dus helemaal niet thuis in dit wereldtje (nog niet ) dus weet ik niet of dit wel een goed pakket is voor een beginner. Gezien de prijs kan me eigenlijk niks mis gaan maar aan de andere kant, als het een produkt van niks is, gooi ik toch wel 89euro weg. alvast bedankt. -Micha
|
|
|
Post by Richard on May 7, 2007 9:31:11 GMT 1
Ken dit modelletje toevallig, werd vroeger ook via Conrad verkocht. Dit is niet een beginnerssetje. Het "vliegt" wel, maar is niet geschikt op het te leren. Ga eerst gewoon eens langs een modelvliegclub en laat je daar voorlichten door mensen met ervaring, anders maak je waarschijnlijk toch een behoorlijk dure miskoop, en het gaat om een leuke hobby natuurlijk...
|
|
|
Post by Micha on May 7, 2007 11:04:19 GMT 1
Dag Richard,
bedankt voor je antwoord. We zoeken verder. Welke dagen kan ik het beste een keer langskomen? Of is er vrijwel elk weekend wel iemand (mits het weer het toestaat)?
-Micha
|
|
Rutger
Modelvlieger
have a nice flight
|
Post by Rutger on May 7, 2007 18:30:06 GMT 1
Elke wekend zijn er mensen.
Je bent vanharte welkom
|
|