Post by stephan on Jun 22, 2007 14:32:49 GMT 1
hallo,
ik ben sytephan en ik wil graag lid worden van de TRMC
ik ben hier al een keer eerder lid geweest maar ik dad geen goede vliegtuig.
mijn vliegtuig was niet geschikt voor beginers sterker nog zels evaren vliegers (die mijn vliegtuig tesde )die hadden er zels moeite mee
nu wil ik op niew beginnen maar deze keer wil ik het meteen goed doen
nu wil ik vraagen of deze vliegtuig is aanteraaden voor iemand die nog maar 1x met een modelvliegtuig gevloogen heevd
het gaat om deze vliegtuig:
----------------------------------------------------------------------------------
www1.nl2.conrad.com
MOTORVLIEGTUIG TRAINER 25RTF
Bestnr.: 226612 - 89
Uitvoering Trainer 25 R2F
Prijs slechts 249,00 EUR
Incl. BTW
Eenvoudig op te bouwen, doordachte detailoplossingen en goedmoedige vliegeigenschappen - dat waren de doelstellingen tijdens deontwikkeling van onze modelvliegtuig-trainer, die wij ook moeiteloos konden realiseren. Daarmee zijn deze modellen ook uitermate geschikt als instapmodel voor de modelvliegtuigsport. Naast de beide verschillende afmetingen bieden wij u de trainer bovendien nog intwee verschillende uitvoeringen aan. Als reeds voorgemonteerd "A2F"-model of als vliegklaar "Ready to Fly"-model (R2F), waarbij bovendien een 2-takt verbrandingsmotor en kwalitatief hoogwaardige 4-kanaals radiografische afstandsbediening worden meegeleverd. Maar voor welk model u ook kiest: u kunt met eenvoudige middelen en zonder veel inspanningen het model vliegklaar maken.
Technische spec.:
Trainer 25:
Spanwijdte 1300 mm
Lengte 1120 mm
Gewicht ± 1650 g.
Trainer 40:
Spanwijdte 1530 mm
Lengte 1250 mm
Gewicht ± 2350 g.
Omvang levering:
Romp, roeren en vleugels voorgemonteerd en met folie bespannen
Landingsgestel
Wielen
Tank
Motordrager
Kleine onderdelen
Bij de R2F-versies worden bovendien de verbrandingsmotor en de 4-kanaals radiografische afstandsbediening meegeleverd.
ik ben sytephan en ik wil graag lid worden van de TRMC
ik ben hier al een keer eerder lid geweest maar ik dad geen goede vliegtuig.
mijn vliegtuig was niet geschikt voor beginers sterker nog zels evaren vliegers (die mijn vliegtuig tesde )die hadden er zels moeite mee
nu wil ik op niew beginnen maar deze keer wil ik het meteen goed doen
nu wil ik vraagen of deze vliegtuig is aanteraaden voor iemand die nog maar 1x met een modelvliegtuig gevloogen heevd
het gaat om deze vliegtuig:
----------------------------------------------------------------------------------
www1.nl2.conrad.com
Bestnr.: 226612 - 89
Uitvoering Trainer 25 R2F
Prijs slechts 249,00 EUR
Incl. BTW
Eenvoudig op te bouwen, doordachte detailoplossingen en goedmoedige vliegeigenschappen - dat waren de doelstellingen tijdens deontwikkeling van onze modelvliegtuig-trainer, die wij ook moeiteloos konden realiseren. Daarmee zijn deze modellen ook uitermate geschikt als instapmodel voor de modelvliegtuigsport. Naast de beide verschillende afmetingen bieden wij u de trainer bovendien nog intwee verschillende uitvoeringen aan. Als reeds voorgemonteerd "A2F"-model of als vliegklaar "Ready to Fly"-model (R2F), waarbij bovendien een 2-takt verbrandingsmotor en kwalitatief hoogwaardige 4-kanaals radiografische afstandsbediening worden meegeleverd. Maar voor welk model u ook kiest: u kunt met eenvoudige middelen en zonder veel inspanningen het model vliegklaar maken.
Technische spec.:
Trainer 25:
Spanwijdte 1300 mm
Lengte 1120 mm
Gewicht ± 1650 g.
Trainer 40:
Spanwijdte 1530 mm
Lengte 1250 mm
Gewicht ± 2350 g.
Omvang levering:
Romp, roeren en vleugels voorgemonteerd en met folie bespannen
Landingsgestel
Wielen
Tank
Motordrager
Kleine onderdelen
Bij de R2F-versies worden bovendien de verbrandingsmotor en de 4-kanaals radiografische afstandsbediening meegeleverd.