|
Post by Richard on Nov 7, 2006 9:32:02 GMT 1
Dit topic is om allerlei informatie uit te wisselen over regels, gebruiken, weersomstandigheden en vlieghellingen op de Wasserkuppe. Maak er goed gebruik van s.v.p.
|
|
|
Post by Richard on Nov 7, 2006 9:37:12 GMT 1
[glow=red,2,300]Frequentiecontroles[/glow] De laatste keer werd er nogal "streng" gecontroleerd door Lutz op het correcte kanaalgebruik. Wel jammer dat hij met een stukje speelgoed van Robbe iemand probeerde aan te tonen dat zijn zender naast de frequentie zat, terwijl het nou niet echt een spectrum analyzer kwaliteit had. (Wel leuke dingen, ik heb ze ook, best makkelijk...)
Wat mag wel : 35MHz A en B band, 40MHz kanaal 50 t/m 53...
Wat mag niet : De rest... Blijkbaar is dus hier een einde gemaakt aan het gebruik van die exotische kanaaltjes.
|
|
|
Post by Administrator on Nov 24, 2006 15:15:15 GMT 1
De overige Wasserkuppe threads zijn verwijderd. Zodat je niet meer hoeft te kiezen in welk draadje je kommentaar kwijt kunt. Ik heb begrepen dat er binnenkort weer een "delegatie" naar de Wasserkuppe zal gaan?
Ik heb begrepen van 17 tot en met 20 Mei... Wie kan dat bevestigen?
|
|
|
Post by Arnold on Apr 5, 2007 8:18:53 GMT 1
Idd 17 t/m 20 mei is er weer een WaKu weekend....
Willem van Beek had een tijd geleden een mailing rond gedaan voor een WaKu bezoek met hemelvaart 2007. De mensen die een kamer zoeken voor dat lange weekend konden zich melden bij Willem van Beek. Misschien is er nog plek indien iemand heeft afgehaakt..
|
|
|
Post by Marcel on Apr 5, 2007 11:08:44 GMT 1
Idd 17 t/m 20 mei is er weer een WaKu weekend.... Willem van Beek had een tijd geleden een mailing rond gedaan voor een WaKu bezoek met hemelvaart 2007. De mensen die een kamer zoeken voor dat lange weekend konden(kunnen nog steeds misschien??) kunnen zich melden bij Willem van Beek. Helaas is de inschrijving hiervoor gesloten zoals je ook in je uitnodigings mail had kunnen lezen. Dit om te voorkomen dat mensen blijven aan en afmelden zoals de laatste paar maal. (en willem dus telkens naar duitsland moet bellen)
|
|
Rutger
Modelvlieger
have a nice flight
|
Post by Rutger on Apr 5, 2007 12:36:58 GMT 1
Ik ben blij dat ik niet mee gaa word het lekker rustig op de club..
|
|
|
Post by Richard on Apr 5, 2007 12:49:29 GMT 1
Waarom ga je niet mee dan? Dan mis je iets hoor. Ik ben er trouwens ook niet bij, want ik moet gewoon werken. Komt een volgende keer wel weer. Ik hoop dat jullie dan ook weer dit weer hebben. Dan kun je er wel behoorlijk verbranden, trouwens!
|
|
Rutger
Modelvlieger
have a nice flight
|
Post by Rutger on Apr 5, 2007 12:56:25 GMT 1
ik zit op stage, en kan dan niet vrij.. Ik ga van het zomer wel ofzo.. mijn tijd komt nog wel.. als ik alles tegelijk doe is het ook niet meer leuk.. En ik wil met leuke groep
|
|
|
Post by Arnold on Apr 5, 2007 12:58:03 GMT 1
Ik ga zelf ook niet met hemelvaart... ga in de zomervakantie wel... lekker op de camping.
|
|
|
Post by Richard on Apr 5, 2007 13:09:23 GMT 1
Altijd lekker, een beetje kramperen! Misschien is dat inderdaad wel weer eens een idee, lekker goedkoop, beetje barbeknoeien enzo, dat was altijd wel erg gezellig.
|
|
|
Post by Arnold on Apr 5, 2007 13:13:16 GMT 1
of ff kip scoren bij de overburen...
|
|
Patrick
Beginner
Bestuurslid T.R.M.C.
|
Post by Patrick on Apr 21, 2007 21:00:28 GMT 1
Ga van 7-7-07 weer een week naar de kuppe weer bij gustaf walter in het huis
|
|
|
Post by Richard on May 16, 2007 7:39:24 GMT 1
Morgen gaat er geloof ik weer een delegatie van de TRMC naar de Wasserkuppe. Hoop dat jullie een beetje goed vliegweer hebben. Wind is er wel, maar hopelijk zonder veel regen(buien). Have fun!
|
|
|
Post by Richard on Jun 12, 2007 7:21:55 GMT 1
Maar weinig gehoord over het weekeindje daar? Was het niet gezellig ofzo? Volgens mij was het wel aardig vliegweer. Anyway, moet er zelf binnenkort ook maar weer eens gaan buurten. Dit forum blijft de laatste tijd ook weer erg stil...
22-06-2007 Casper en ik gaan het morgen even proberen. Hoop dat het weer een beetje meewerkt. Alleen twee 4m zwevers en 2 electrootjes gaan mee, geen gedoe, alleen vliegen!
|
|
|
Post by Richard on Jun 25, 2007 10:02:32 GMT 1
Afgelopen zaterdag was qua weer echte bagger. Het water kwam bij tijd en wijle met bakken uit de lucht. Toch gevlogen op de "Fuldaquelle". 's avonds hebben we het goed kunnen maken met een paar mooie vluchten op de Westhang. De zondag was daarintegen echt top! Zuidhang, hoewel de wind naar zuidwest neigde. Maar de thermiek was in ruime mate aanwezig. Resultaat, een totaalvliegtijd van de ASW-28 van ruim boven de 2 en een half uur, en een verbrande kop! ... 14-07-2007 : Zag dat het plaatje was verdwenen, heb hem er bij deze weer teruggevonden.
|
|