Martijn
Beginner
Try to keep the number of your landings equal to the number of your starts!
|
Post by Martijn on Nov 5, 2004 21:53:28 GMT 1
Heeft iemand misschien ook tips wat betrefd de keuze voor de laatste (brandstof bestendige) laklaag voor mijn P-40? Ik ben momenteel bezig met het spuiten van de verschillende kleurtjes en insignes (Dit met TAMIYA verf). Ik heb voor de laatste laklaag een proefstukje gemaakt met blanco autolak uit een spuitbus maar dit bleek jammer genoeg zeer goed oplosbaar in brandstof.... Welke lak kan ik het beste gebruiken, waar is deze verkrijgbaar en hoe breng je hem op??? Groeten Martijn
|
|
|
Post by Marcel on Nov 6, 2004 9:27:52 GMT 1
Ha Martijn,
Wat je zou kunnen proberen is om het af te lakken met plastic modelbouwverf (revell of humbrol). Ik heb de normale verf op diverse vliegtuigen zitten, en is vrij goed brandstof bestendig. Ik weet niet hoe het met de blanke lak hiervan gaat, maar het is te proberen. Laat anders even weten of het gelukt is.
Groetjes Marcel
|
|
Patrick
Beginner
Bestuurslid T.R.M.C.
|
Post by Patrick on Nov 8, 2004 11:05:23 GMT 1
Hallo Martijn. Je kunt het beste 2K autolak(blank) gebruiken,je kunt dit in een spuitbus laten vullen dan kun je het nog een paar dagen bewaren in de koelkast. Het is tekoop bij bv,van Giessel poolmansweg 152 enschede tel053-4312100.
Groeten Patrick
|
|
Paul
Beginner
Clear skies!
|
Post by Paul on Dec 16, 2004 19:14:14 GMT 1
motip blanco lak mat zou volgens kenners ook goed moeten werken. En gewoon niet zo soppen met tanken en het model direkt weer schoonmaken schijnt ook goed te zijn...
|
|